Gediz Belediyesi’ne Yeni Vidanjör Aracı
Gediz Belediyesi’ne Yeni Vidanjör Aracı
Gediz Belediyesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından hibe edilen yeni vidanjör aracını teslim aldı. Belediye binası önünde gerçekleştirilen törende Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel ve MHP Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş hazır bulundu.
Başkan Necdet Akel ve Milletvekili Ahmet Erbaş Teslim Töreninde
Gediz Belediyesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından hibe edilen yeni vidanjör aracını teslim aldı. Belediye binası önünde gerçekleştirilen törende Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel ve MHP Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş hazır bulundu.
Yeni aracın üzerinde yer alan afişte, desteklerinden dolayı Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, AK Parti Kütahya Milletvekilleri İsmail Çağlar Bayırcı ve Sadık Durmaz, MHP Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş, MHP Kütahya İl Başkanı Mehmet Ali Türker ve MHP Gediz İlçe Başkanı Fatih Aydın’a teşekkür mesajı yer aldı.
Başkan Akel’den Teşekkür
Başkan Necdet Akel, aracın Gediz’in altyapı hizmetlerine büyük katkı sağlayacağını belirterek, “ Gediz halkı adına destek veren tüm kurum ve temsilcilerimize teşekkür ediyorum. Yeni vidanjörümüz ilçemize hayırlı olsun” dedi.
Hizmet Odaklı Adım
Yeni vidanjörün hizmete girmesiyle Gediz Belediyesi’nin çevre ve altyapı çalışmalarında önemli bir kapasite artışı sağlanacak. Başkan Akel, belediyenin araç filosunun güçlenmesinin, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunulmasına katkı sağlayacağını vurguladı.
Bu gelişme, Gediz Belediyesi’nin çevre dostu ve modern hizmet anlayışını güçlendiren bir adım olarak değerlendiriliyor. – DORUK Fatma
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

