bizim mekan kurumsal web

KÜTESOB Başkanı İbrahim YİĞİT: Cepheye Gitmeye Hazırız

(İHA) - İhlas Haber Ajansı | 14.02.2018 - 22:55, Güncelleme: 13.11.2023 - 06:33 10118+ kez okundu.
 

KÜTESOB Başkanı İbrahim YİĞİT: Cepheye Gitmeye Hazırız

 Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT "Afrin de cephede savaşan Mehmetçiklerin yanında olduğunu ve gerekirse Cumhurbaşkanımızın talimatıyla cepheye gitmeye hazırız" dedi.  Kütahya Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT yaptığı basın açıklamasında cephede Devletimiz, Milletimiz ve Bayrağımız için göğsünü siper eden Mehmetçiğimizin Kütahya Esnafları olarak yanındayız dedi. Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT "Biz Esnaf sanatkârı olarak ahilik teşkilatlarından gelen bir kitlenin temsilcileri olarak 800 yıl önce kurulmuş olan esnaf teşkilatlarının devamı olan ahilik teşkilatlarının da devletinin zorda olduğu zamanlarda her zaman devletinin bayrağının yanında olmuştur. Bu günde Ahilik teşkilatının devamı olan Esnaf teşkilatları Kütahya Esnaf Odaları Birliği 47 odasıyla 20 bin esnafıyla, yaşlısıyla, genciyle, erkeğiyle, kadınıyla, kızıyla devletimizin ihtiyaç duyduğunda Sayın Cumhurbaşkanımızın talimat verdiğinde en küçük ferdiyle Esnaf Teşkilatları olarak bugün cepheye gitmeye hazırız. Devletimizin bayrağımızın yanında olduğumuzu özellikle ve net olarak bildiriyorum" dedi. - DORUK
 Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT "Afrin de cephede savaşan Mehmetçiklerin yanında olduğunu ve gerekirse Cumhurbaşkanımızın talimatıyla cepheye gitmeye hazırız" dedi.  Kütahya Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT yaptığı basın açıklamasında cephede Devletimiz, Milletimiz ve Bayrağımız için göğsünü siper eden Mehmetçiğimizin Kütahya Esnafları olarak yanındayız dedi. Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birlik Başkanı İbrahim YİĞİT "Biz Esnaf sanatkârı olarak ahilik teşkilatlarından gelen bir kitlenin temsilcileri olarak 800 yıl önce kurulmuş olan esnaf teşkilatlarının devamı olan ahilik teşkilatlarının da devletinin zorda olduğu zamanlarda her zaman devletinin bayrağının yanında olmuştur. Bu günde Ahilik teşkilatının devamı olan Esnaf teşkilatları Kütahya Esnaf Odaları Birliği 47 odasıyla 20 bin esnafıyla, yaşlısıyla, genciyle, erkeğiyle, kadınıyla, kızıyla devletimizin ihtiyaç duyduğunda Sayın Cumhurbaşkanımızın talimat verdiğinde en küçük ferdiyle Esnaf Teşkilatları olarak bugün cepheye gitmeye hazırız. Devletimizin bayrağımızın yanında olduğumuzu özellikle ve net olarak bildiriyorum" dedi. - DORUK
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve dorukmedya.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
dini chat